Владата ќе води кампања на медиуми, социјални мрежи, на терен, преку средби…

230

Во врска со распишаниот референдум од Собранието, Владата одлучи да спроведе процес на планирана јавна комуникација од јавен интерес – кампања за референдумот, базирана на принципите на објективност, транспарентност и рационалност, односно, поконкретно преку процес на планирана јавна комуникација за референдумот, соопшти Владата.

– Кампањата ќе се води за да се прикажат добивките за граѓаните од влезот на Македонија во Европската Унија и добивките од влезот на Македонија во НАТО. Објаснување пред граѓаните на Република Македонија на конечниот договор за решавање на македонско-грчкиот спор за името и за стратешко партнерство и повикување на граѓаните на остварување на правото на гласање на референдумот и на преземање одговорност за носење важни одлуки, стои во соопштението.

Вкадата за спроведување на планираната јавна комуникација за референдумот, ќе ги користи комуникацијата со и преку медиумите – соопштенија за јавноста, брифинзи, изјави, прес-конференции, интервјуа и ТВ и радио гостувања. Комуникација преку социјалните медиуми – Фејсбук, Инстаграм, Твитер, Фликр и Јутуб, за кои активности Владата ќе реализира средства во износ од 400.000 денари од редовниот буџет на Генералниот секретаријат на Владата, а останатите комуникациски алатки ќе се реализираат во рамки на редовните владини активности. Активности од јавен карактер – теренски посети, неформални средби, состаноци, гостувања и учество на јавни настани.

Од Владата велат дека во спроведување на процесот на планирана јавна комуникација за референдумот ќе работат транспарентно и отчетно, согласно стандарди за јавни комуникации од интерес на јавноста – релевантност, објективнoст, пропорционалност и рационалност.

Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на Плусинфо значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени тука.




loading...