И турска и грчка кујна на Светскиот пикник во Скопје

180

Балкан, место каде што со векови опстојуваат различни цивилизации, југот на Европа и портата кон Азија. Овој регион го отсликуваат различни влијанија и култури чие присуство оставило длабоки корени кои станале дел од културниот идентитет на овие простори, поради што често се јавува дилема за тоа што е наше, а што не е.

Турција, земја на два континента, првиот синоним за добра гастрономија, земјата на баклавата, бурекот, донерот, симитот, проследена со природните убавини на Кападокија, Ефес и градот кој е дом на 16 милиони жители – Истанбул. Шиш кебап претставува најавтентичен претставник на ориенталната кујна, буквалниот превод на овој специјалитет е печено месо на ражен. Сите љубители на турската гастрономија ќе имаат можност да вкусат шиш кебаб и турска баклава на штандот на Турција на Светскиот пикник кој ќе се одржи на 9 јуни со почеток од 12 часот во Градскиот парк во Скопје. Штандот на Турција ќе биде претставен од страна на компаниите „Рамстор Македонија“, која во земјата е присутна од 2005 година, со отворањето на првиот трговски центар од затворен карактер, во својата дејност вклучува и ланец маркети за малопродажба и компанијата „ТАВ аеродроми“ која управува со двата меѓународни аеродрома во државата, присутна на домашниот пазар од 2010 година.

Грција, земјата која за многумина е првиот избор за годишните одмори, чии острови се споредуваат со расфрлани дијаманти на медитеранот, синоним за гиро, сувлаки, мусака и гурабии. Присутните на Светскиот пикник ќе имаат прилика да пробат гиро и грчки гурабии на штандот на Грција кој ќе биде претставен од страна на компаниите: Окта АД Скопје, чија основна дејност е производство и трговија со нафта и нафтени деривати, Мермерен Комбинат АД Прилеп, компанија која се занимава со екстракција и преработка на снежно-бел мермер познат под името „Сивец“ и компанијата Цементарница Усје АД Скопје, дел од Групацијата Титан, чија дејност вклучува производство на цемент и други градежни материјали.

Инспирирани од традицијата и културата на земјата од каде што потекнуваат, компаниите членки на Советот на странски инвеститори при Стопанската комора на Македонија, во насока на реализирање на мисијата за општествена одговорност, пред 4 години за првпат го организираа Светскиот пикник. Покрај словенечката кујна, присутните ќе имаат можност да пробаат деликатеси и од останатите 10 земји од каде што доаѓаат компаниите-странски инвеститори кои се директно вклучени како поддржувачи на овој настан, а тоа се: Австрија, Германија, Словенија, САД, Велика Британија, Италија, Швајцарија, Шпанија, Белгија и Холандија.

Преку традиционалната храна, проследена со музика и детско катче за најмалите гости компаниите членки на Советот на странски инвеститори имаат за цел да ги унапредат своите врски со земјата во која делуваат и работат. Средствата собрани од организацијата на овој настан ќе се искористат за хуманитарни цели, односно истите ќе бидат донирани на ЈЗУ Завод за рехабилитација на слух, говор и глас Битола за опремување на сензорна соба.

Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на Плусинфо значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени тука.




loading...