Најмладата милијардерка продаде дел од својата компанија за 600 милиони долари! ФОТО

„Волстрит журнал“ пишува дека Кајли ќе продолжи да биде заштитен знак на марката, која ќе се преименува во „Kylie Beauty“.

564

Така, Коти, сопственост на европската компанија JAB Ltd., се здоби со контролен пакет од 51% бо компанијата што Кајли ја основа на само 18 години. „Волстрит журнал“ пишува дека Кајли ќе продолжи да биде заштитен знак на марката, која ќе се преименува во „Kylie Beauty“.

Вредноста на марката се проценува на околу 1,2 милијарди долари. Во изјавата на Коти се вели дека марката се очекува да генерира продажба од околу 200 милиони долари оваа година. Coty ги опфаќа брендовите како OPI, Cover Girl, Clairol …

Кајли оваа година ја доби титулата најмлад милијардер што сам го стекнал богатството.

Првата милијарда ја заработила на само 21 година, со што го надмина дури и Марк Цукерберг, која ја заработи својата прва милијарда на 23 години. Првата работа на Кајли и дојде со семејното реално шоу Keeping Up With Kardashians. Имаше само девет години кога шоуто почна да се емитува. Сега, на 16-та сезона од шоуто, Кајли го промовира нејзиното реално шоу „Животот на Кајли“, кое накратко се емитуваше во 2017 година.

Во 2013 година, кога имала само 15 години, Кајли ја лансираше својата линија за облека PacSun со нејзината сестра Кендал. Брендот оттогаш се прошири на продавниците во САД и низ светот. Постојат 390 локации во САД и 975 локации низ целиот свет.

Потоа, таа ја основа Кајли Козметикс, нејзиниот најуспешен проект.

Марката најпрво се викаше Кајли Лип Кит, но кога Кајли призна дека ги зголемила усните, името на компанијата наскоро се смени. Компанијата продаде козметика во вредност од околу 630 милиони американски долари во првите две години.

Производството, амбалажата и продажбата се доставуваат до други приватни компании. За финансискиот и ПР аспект на брендот се грижи мајката на Кили, Крис Џенер, која добива 10 отсто хонорар за управување.

Во 2018 година, приходите на компанијата пораснаа за 9 проценти, на проценетите 360 милиони американски долари, во голема мерка благодарение на договорот за ексклузивна дистрибуција со продавниците на „Улта“. За само шест недели од лансирањето на марката Кајли во Улта, козметиката доби вредност од околу 54,5 милиони долари.

Голем дел од промоцијата на Кајли за нејзиниот бренд се прави преку социјалните мрежи, особено Instagram, со повеќе од 150 милиони луѓе кои ја следат.

Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на Плусинфо значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени тука.




loading...