Sport Life е вистинско место за оние кои уживаат во спортот и кои добро го познаваат, било да е фудбал или кошарка, тенис или пак хокеј, ракомет или одбојка… Изборот e голем, за секого има по нешто, а има и зошто дури 90.000 обложувачи се лојални членови на SL клубот. Секако тука е добрата заработка, но тоа не е сè. Sport Life е единствената обложувалница која ја наградува лојалноста на своите играчи.
Новите и разновидни игри, бонуси и дополнителни привилегии за верните играчи, е сè она поради што тие повторно доаѓаат во Sport Life. Доколку навистина ги цените своите играчи, знаете и како да им возвратите за нивната верност и да ги наградите. Sport Life тоа добро го знае, и затоа со години ги наградува своите играчи преку SL клубот и Типстер купот.
Една од привилегиите која ја имаат членовите на SL клубот е SL маркетот. Најдобар начин како да освоите вредни подароци, покрај добивките, е да се зачлените во SL клубот и да собирате поени од секој тикет коишто понатаму можете да ги замените за некој производ од SL маркетот, како на пример: некој спортски реквизит, велосипед или можеби рачен часовник. Меѓу повредните подароци се и најнови мобилни телефони, таблети, како и вредносни ваучери кои можат да се потрошат во Спорт Лајф и нивните партнери.
Секој месец, околу 7.000 производи се порачуваат и испраќаат до нивните добитници. Oд Spalding топка до пинг-понг маси и слично, a голем дел од играчите ги користат поените и за Sport Life ваучерите со кои повторно можат да се обложуваат.
Поените се пресметуваат врз основа на бројот на натпревари на тикетот и висината на уплатата, како и стекнатиот ранг – бронзен, сребрен, златен или платинест, кој зависи од збирната уплата во минатиот месец. За сето ова може да се информирате подетално на страницата на SportLife.com.mk
Затоа не заборавајте, ако сакате вашиот тикет да вреди повеќе, секогаш приложувајте ја вашата Sport Life клуб-картичка и играјте за вашиот омилен производ од SL маркетот на Sport Life. На тој начин и кога не погодувате, добивате поени и подароци.
(промотивен текст)