Поради пропуштен лет, „Луфтханза“ од патник бара отштета од 2.112 евра

342

Германската авиокомпанија „Луфтханза“ поднесе тужба против еден патник, кој не се појавил на лет за последната делница на патувањето.

Се работи за пракса што ја користат некои патници, бидејќи некогаш е поевтино при патувањето да се перфрлаат на неколку летови, отколку на еден директен дет. Така, на пример, ако некој патува од Њујорк до Сан Франциско, директниот лет чини поскапо, отколку патување со два билети – од Њујорк до Тахо, па оттаму до Сан Франциско.

Но, доколку се работи за повеќе такви поевтини поврзани летови, тогаш се случуваат и измами.

Така, „Луфтханза“ покрена тужба протибв патник кој купил повратен билети од Осло за Сиетл со преседнување во Франкфурт, но не се појавил на последната делница од летот и од него бара отштета од 2.112 евра.

Судот во Берлин ја отфрли тужбата.

Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на Плусинфо значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени тука.




loading...