Наставниците со генерации веруваа дека сметаењето на прсти ќе направи учениците да станат мрзливи и побавно да ги усвојуваат знаењата.
Меѓутоа, едно неодамнешно истражување во Швајцарија, објавено во списанието „Journal of Cognitive Psychology“, покажало дека шестгодишниците кои сметаат на прсти имаат поголема работна меморија и полесно и поуспешно ги решаваат задачите на собирање и одземање броеви во математичките операции.
Остроумните шестгодишнници, кои имаат поголем капацитет на работната меморија, користат стратегија на сметање на прсти кај додавањето на броеви. Џастин Дупонт-Боим од Универзитетот во Женева и Кетрин Тевенот од Универзитетот во Лозана, автори на ова истражување, велат дека резултатите можат да им помогнат на децата во раната возраст полесно да ги надминат тешкотиите при усвојувањето на основните аритметички операции.
Повеќе за ова на порталот „Мајка и дете“.