Остроумните ученици сметаат на прсти

Со години се верувало дека стратегијата за сметање на прсти е штетна за процесот на учење на основните аритметички операции кај учениците во рана возраст.

401

Наставниците со генерации веруваа дека сметаењето на прсти ќе направи учениците да станат мрзливи и побавно да ги усвојуваат знаењата.

Меѓутоа, едно неодамнешно истражување во Швајцарија, објавено во списанието „Journal of Cognitive Psychology“, покажало дека шестгодишниците кои сметаат на прсти имаат поголема работна меморија и полесно и поуспешно ги решаваат задачите на собирање и одземање броеви во математичките операции.

Остроумните шестгодишнници, кои имаат поголем капацитет на работната меморија, користат стратегија на сметање на прсти кај додавањето на броеви. Џастин Дупонт-Боим од Универзитетот во Женева и Кетрин Тевенот од Универзитетот во Лозана, автори на ова истражување, велат дека резултатите можат да им помогнат на децата во раната возраст полесно да ги надминат тешкотиите при усвојувањето на основните аритметички операции.

Повеќе за ова на порталот „Мајка и дете“.

Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на Плусинфо значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени тука.




loading...