Една до две дополнителни активности се оптимални, а сѐ повеќе од тоа може да биде преголем предизвик. Ако детето стане нервозно, деконцентрирано, раздразливо и уморно, или ако почне да попушта во училиштето, запрашајте се дали е преоптоварено. Во такви ситуации треба да го поштедите од некои од дополнителните активности барем на некое време.
Децата не би требало да ја доживуваат дополнителната активност како обврска и оптоварување, а до тоа доаѓа доколку тие не одбираат сами што ќе тренираат и кои часови и курсеви ќе ги посетуваат. Секоја дополнителна активност треба да им биде забавна, поттикнувачка, да ги мотивира, да поттикнува создавање работни навики и да им ја гради самодовербата, па би требало да му овозможите на детето, со мало усмерување од ваша страна, само да донесе одлука.
Повеќе за ова на порталот „Мајка и дете“.