Компаниите ќе се борат на странскиот пазар и со висок кредитен рејтинг

Довербата за квалитетот на компанијата се гради и преку кредитниот рејтинг и на државата која го создава и деловното опкружување, велат од Стопанската комора.

85

Колку ќе го зголеми својот настап на странските пазари за една компанија не е доволен само нејзиниот кредитен рејтинг, туку и вкупниот кредитен рејтинг на државата, велат од Стопанската комора која денеска ги презентира резултатите од оценката на бонитетната куќа „Кофејс“.

– Компанијата може да има кредитен рејтинг кој изнесува 10, но ако тој рејтинг не е проследен со висок рејтинг на земјата, тоа не и вреди многу. Довербата за кавлитетот на компанијата се  гради преку кредитниот рејтинг и на државата која го создава и деловното опкружување – појаснува Валентина  Цветковска од Комората.

Од комората, повикувајќи се на извештајот, тврдат дека компаниите во земјава се кредитоспособни, односно редовни плаќачи на земените кредити, а се подобрува и рејтингот на земјата.

– Кредитниот рејтинг на земјава во февруари 2019 година, според бонитетната куќа „Кофејс“-Хрватска, е оценет со ознака Б, со тенденција за стабилност до крајот на 2019 година. Бизнис климата е оценета со ознака А4. Ова е напредок за разлика од претходните години кога државата беше оценета со ознака Ц за ризик на земјата и исто ознака Ц за бизнис климата во државата – вели Цветковска.

При оценката на кредитниот рејтинг на една држава, појаснуива таа, се земаат националниот приход по глава на жител, растот на БДП, стапката на инфлација, фискалната рамнотежа, јавниот долг и економскиот развој.

– При изготвувањето на анализата на кредитниот рејтинг, наведени се предностите на нашата држава: интеграцијата во германскиот ланец на производство (40 отсто од вкупниот извоз е во Германија), близината на централно европските фабрики, конкурентноста на платите, поддршката на меѓународните донатори, како и високите дознаки на работниците во странство, и денарот што е врзан со еврото- рече Цветковска.

Позитивниот кредитен рејтинг во земјава, како што рече оперативниот директор на СКМ Анета Трајковска доведува до отварање на можностите на македонските компании за пристап до странските пазари, а пред се да бидат препознаени од странските деловни партнери.

Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на Плусинфо значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени тука.




loading...