Енергијата е денеска жешка „стока“. Потрошувачите се привлекуваат со производи кои сепромовираат како енергетски засилувачи, од барови до бомбици, шатови и многу напитоци. Само продажбата на енергетски пијалаци во САД постепено се зголемуваше помеѓу 2015 и 2018 година, со годишна продажба од над 3 милиони долари.
Но, дали ризиците од енергетските пијалоци се поголеми од придобивките? Изгледа дека етокму тоа заклучок од новото истражување објавено во Journal of the American Heart Association. За потребите на студијата, здрави, млади учесници консумираат 32 унци (960 мл) од еден од два вида енергетски пијалаци или безкофеински, плацебо, без стимуланси.Пијалоците биле завршени во период од еден час во три одделни денови, со шестдневна пауза меѓу секој.
Повеќе за ована порталот „Арт кујна“.
Фото: Pixabey