Вистински „Црн петок“: Поради погрешна цена фирма изгуби 11 милиони евра

„Иновативниот гаџет“ за масирање и нега на лице „УФО смарт маскинг дивајс“ за тие два часа бил продаван за само 9,99 долари наместо 279 долари.

550

Шведската компанија за нега и убавина ФОРЕО соопшти денеска дека изгубила речиси 11 милиони долари поради погрешно наведена цена во системот за онлајн купување на „Црн петок“.

Шведска фирма информираше дека сите купувачи ќе ги добијат производите по пониската, погрешна цена, која на 29 ноември два часа беше истакната на веб страницата на компанијата.

„Иновативниот гаџет“ за масирање и нега на лице „УФО смарт маскинг дивајс“ за тие два часа бил продаван за само 9,99 долари наместо 279 долари.

– Иако со тоа изгубивме повеќе од 10 милиони долари, стекнавме речиси 40.000 нови купувачи, што е потврда дека „секое лошо за добро е“ – оцени основачот на фирмата Филип Седиќ.

Дури утрово беше утврдена целокупната загуба од 38.575 уреди УФО по цена од 9,99 долари, што компанијата ја чинеше 10,7 милиони долари.

Преземањето на оваа содржина или на делови од неа без непосреден договор со редакцијата на Плусинфо значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени тука.




loading...