Битолската млекара ја завршува 2018 година со позитивен раст на вкупната продажба и задржување на лидерската позиција во млечната индустрија.
Како лидер на пазарот, компанијата бележи рекордни резултати во продажбата на чоколадно млеко и павлака, како и пораст во волумени од 3,8% во категоријата функционални јогурти и 2,4% во категоријата кисело млеко во однос на 2017 година.
Дополнително, „Бимилк“ забележа значителен пораст и во однос на извозните количини во регионот, а во 2018 година компанијата повторно ги отвори вратите и кон Црна Гора, пласирајќи ги своите кисело-млечни производи што се исклучително прифатени од страна на потрошувачите.
– Исклучително внимание беше посветено и на севкупниот развој на примарното млекопроизводство преку низа стимулативни мерки за фармерите кооперанти, што се одразуваше и на севкупниот млечен пазар во земјава. Преку вложувањето во современа опрема и технологија за преработка на млеко, континуираната едукација на фармерите, набавката на сточна храна, механизација и опрема, како и навремената исплата, „Бимилк“ долгорочно ги гради партнерските односи со своите кооперанти и успева да се соочи и со предизвикот за сè поголема потреба од квалитетна суровина – велат од компанијата.
Меѓу другото, „Бимилк“ сериозно дејствува и во насока на заштита на животната средина, подигнувајќи ја еко-свесноста на компанијата на највисоко ниво и во сите сегменти од своето работење. Во таа насока, во 2018 година е најавена инвестиција во прочистителна станица во рамките на фабриката и започнат е процесот на набавка и инсталација на постројка за третирање на отпадните води, со што значително ќе се подобри квалитетот на отпадната вода, а со овие чекори компанијата прави значителна разлика и за заедницата и придонесува за решавање еден сериозен општествен проблем.
Компанијата континуирано вложување во општеството кон сите социјално ранливи категории и за сите општествено значајни теми. На иницијатива на Битолска млекара, на почетокот од годинава беа донирани 14 прочистувачи за воздух во детските градинки во Битола, а продолжи и соработката со различни невладини организации и здруженија, со цел заедничко решавање на проблемите од општествен карактер. Истовремено, сакајќи да дејствува и во насока на поттикнување на навиките за здрав и активен начин на живот, компанијата оствари и две донации од Баланс+ спортско-рекреативните зони во Скопје и во Битола, а во план се и нови рекреативни зони за други општини во Македонија.
Од „Бимилк“ велат дека позитивните трендови, растот на продажбата и проширувањето на своето портфолио, како и понатамошното вложување во заедницата и развојот на еко-свесноста се стратешки приоритети на компанијата и за 2019 година, со цел да придонесат и за севкупниот развој на општеството во кое дејствува таа.